ZASADY WSPÓŁPRACY Z CENTRUM TERAPEUTYCZNYM MENTAL PATH
W celu wsparcia procesu terapeutycznego, stworzenia atmosfery komfortu i bezpieczeństwa oraz zapewnienia całkowitej poufności, stworzyliśmy zasady współpracy obowiązujące w Mental Path Group Sp. z o. o. (Mental Path). Prosimy o zapoznanie się z nimi:
- Warunkiem odbycia wizyty jest dokonanie płatności przed spotkaniem ze specjalistą w recepcji Mental Path lub z co najmniej 1- dniowym wyprzedzeniem przelewem bankowym, tak aby środki zaksięgowały się na naszym rachunku.
- Jeżeli wizyta nie może się odbyć, należy ją odwołać wysyłając SMS na numer 662 203 603 lub e-mail na adres recepcja@mentalpath.pl. Ewentualnie można zmienić wizytę w gabinecie na wizytę zdalną (on-line), w tym samym dniu i o tej samej godzinie.
- Bezpłatnie można odwołać sesję z wyprzedzeniem 2 dni roboczych. Sesje odwołane w późniejszym terminie są pełnopłatne.
- Sesje on-line odbywają się po wcześniejszym dokonaniu płatności na numer konta bankowego: Mental Path Group Sp. z o.o. 89 1140 2004 0000 3002 8069 1638, w tytule przelewu prosimy o podanie daty spotkania i nazwiska terapeuty, a następnie przesłanie potwierdzenia na adres e-mail: recepcja@mentalpath.pl. Ewentualnie można dokonać szybkiej płatności kartą kredytową lub przelewem bankowym w systemie PayU.
- Opinie psychologiczne podlegają opłacie zgodnie z bieżącym cennikiem.
- Specjalista gwarantuje zachowanie tajemnicy zawodowej i pełnej poufności danych osobowych.
- W razie nagłej, nieplanowanej nieobecności specjalisty recepcja Mental Path skontaktuje się z niezwłocznie w celu przełożenia wizyty.